Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
فن ومجتمعTOP NEWS

تصريح جريء من فيفي عبده عن كيم كارداشيان: عندها ميكانيكي تحت رجلها بينفخ ويخسس

حلت الفنانة فيفي عبده ضيفة على نرنامج كلام الناس مع الإعلامية ياسمين عز، صرحت من خلاله عدد من التصريحات المثيرة للجدل والفكاهية في بعض الأحيان، حيث برت عن حبها لصداقة الرجال عن النساء، كما تطرقت الحلقة لرأيها في الموديل الشهيرة كيم كارداشيان، وجورجينا رودريغيز زوجة كريستيانو رونالدو.

فيفي عبده عن صداقتها للرجال

حلت الفنانة فيفي عبده، ضيفة في برنامج “كلام الناس” مع الإعلامية ياسمين عز، المذاع عبر شاشة قناة “إم بي سي”، لافتة إلى أنها تحب الرجال وصداقتهم عن حبها للنساء، قائلة: “أنا بحب الرجالة جدًا، وبحب أصاحب الرجالة ومصاحبش الستات، ممكن يضيعوكي”.

فيفى عبده وياسمين عز في كلام الناس
فيفى عبده وياسمين عز في كلام الناس

وأضافت: “الرجالة بيعاملوكي زي أختهم، وجواهم فيه صدق، مش بيكونوا غيرانين منك، ولا متضايقين منك، مش بينخربوا وراكي، علشان كده دايمًا بقول الست لازم تخلي بالها من الست اللي زيها، مش من الرجالة”.

وتابعت: “الراجل ده سي السيد في البيت، والراجل بيحب الست تعمله كل حاجة وتبقى طباخة وغسالة وتعمله كل حاجة هو بيحبها.. البيت كله دلوقتي اتفكك، لا فيه رجالة ولا ستات ولا شبان ولا أطفال، الكل بقى ماسك الآيباد والموبايل بتاعه ومحدش بيتكلم مع بعض”.

رأي فيفي عبده في كيم كارداشيان وجورجينا رودريغيز

وتحدثت عبده، عن عودة موضة القوام الممتلئ للمرأة خلال الفترة المقبلة، بالرغم من سهولة وانتشار نحت الجسم وعمليات التخسيس، قائلة: “اللي بيخسسوا و ينحتوا جسمهم دول، ربنا يديكي لحم وإنت تشيليه؟!”.

فيفى عبده في كلام الناس
فيفى عبده في كلام الناس

وتابعت: “السيزون الجاي هيكون الموضة الستات المدملكة، وشوفي كده الموديل كيم كارداشيان، وهبلت العالم بجسمها، ونفخت وخست، وبعدين هترجع تتخن تاني معندهاش مشكلة، وعندها واحد ميكانيكي قاعد تحت رجلها خياط، يالا غرز يالا فك الغرز، بس هي كاريزما وكلهم بيقلدوها”.

أقرأ أيضًا:

ووجهت ياسمين عز، سؤالًا لفيفي عبده، عن هل تفضل جورجينا أم كيم كارداشيان، ردت: “أنا بحب الطبيعة، وجورجينا كده تحسي إنها غلبانة وشايلة ابنها، وعندها أربع أولاد”.

زر الذهاب إلى الأعلى